quinta-feira, 2 de junho de 2011

Se Minhas Mãos Pudessem Desfolhar - Federico García Lorca

Eu pronuncio teu nome
nas noites escuras,
quando vêm os astros
beber na lua
e dormem nas ramagens
das flolhas ocultas.
E eu me sinto oco
de paixão e de música.
Louco relógio que canta
mortas horas antigas.

Eu pronuncio teu nome,
nesta noite escura,
e teu nome me soa
mais distante que nunca.
Mais distante que todas as estrelas
e mais dolente que a mansa chuva.

Amar-te-ei como então
alguma vez? Que culpa
tem meu coração?
Se a névoa se esfuma,
que outra paixão me espera?
Será tranqüila e pura?
Se meus dedos pudessem
desfolhar a lua!!

Um comentário:

  1. NEVERNA SUPRUGA

    I odvedoh je na reku
    misleći da je devojka,
    a imala je muža.

    Bilo je to u noći svetoga Jaga
    i kao po dogovoru -
    pogasili su se fenjeri
    i zapalili svici.

    Na poslednjem uglu ulice
    dodirnuh njene zaspale dojke
    i odjednom mi se otvoriše
    kao grane zumbula.

    Njena uštirkana suknja
    zvonila mi je u ušima
    kao komadić svile
    rezan sa deset noževa.

    Bez svetlosti u svojim krošnjama
    drveće je poraslo.
    I horizont pasa
    lajao daleko od reke.

    Pošto smo prošli kupine,
    vrbe i trnje,
    pod velom njene kose
    iskopah jamu u vlažnom pesku.

    Ja skidoh kravatu;
    ona skide haljinu.
    Ja otkopčah revolver,
    ona skide četiri jelečića.

    Ni smilje ni puževi
    nemaju put tako finu,
    ni velika ogledala
    ne blistaju tim sjajem!

    Njena su mi bedra bežala iz ruku
    kao iznenađene ribe
    pola u ognju a pola hladna.

    Tu noć sam projurio
    najlepši put
    jašući kobilu od sedefa
    bez uzde i uzengija.

    Čovek sam i ne dolikuje mi
    da kažem šta mi je rekla;
    savest mi nalaže
    da budem diskretan.

    Prljavu od poljubaca i peska
    odneo sam je na reku.
    Ljiljani su se mačevali
    sa vetrom.

    I ponašao sam se onako
    kao što dolikuje meni pravom Ciganinu.
    Poklonih joj kotaricu
    od žute svile.

    I ne htedoh da se u nju zaljubim
    jer je imala muža,
    a kazala mi je da je devojka
    kad sam je odveo na reku.

    http://www.tvorac-grada.com/poznati/lorka.html

    Duško Š. (Dušan52)

    ResponderExcluir